Vragen?
+ 32 9 376 14 11

Vlotte en snelle afhandeling is een troef voor horecazaken

Al ruim 25 jaar staan vuur en passie centraal in grillrestaurant Elckerlijc in Maldegem. Bij Huysman vinden eigenaars Peter en Annouk een proactieve verzekeringsmakelaar, die kort op de bal speelt. Zowel voor hun professionele als private verzekeringsportefeuille. “Zelfs domme accidentjes worden snel afgehandeld.”

Het dagelijkse gebruik van de grote grill vraagt om een specifieke brandverzekering. En toch waren het de voorbije jaren vooral andere ongelukjes waarvoor de verzekering tussenbeide moest komen: een leverancier die tegen de dakgoot reed, de poetsvrouw die viel en haar pols brak, een friteuse die vuur vatte of de poort die overwaaide tijdens stormweer. “En zelfs voor die kleine dingen is er steeds een goede opvolging van de schade en de uitbetalingen”, vertelt Annouk. “Alles verloopt zodanig vlot. Dat kan je onmogelijk zelf doen.”

Honkvaste klant

Van bij de opening van Elckerlijc in 1990 kozen Peter en Annouk voor Huysman. Eerst nog in de vorm van hun zelfstandige verzekeringsmakelaar, daarna binnen de huidige verzekeringsgroep. Hun aanspreekpunt, Isabelle, bleef dus. “Een groot voordeel”, zegt Annouk. “Zij kent ons door en door. Ze weet welke verzekeringen we hebben en wat voor ons belangrijk is.”

De verzekeringsportefeuille van Elckerlijc evolueert niet enkel mee met het restaurant. Huysman analyseert de noden en bestaande contracten ook proactief. Is er een interessantere formule? Dan krijgen Annouk en Peter een voorstel om hun pakket te wijzigen. “Handig. Zo hoeven we zelf niet alles in de gaten te houden”, klinkt het. “Die proactieve houding, daar houden we van.”

Vast aanspreekpunt voor (gezins)wagens

Bij de aankoop van een nieuwe wagen tekenden Peter en Annouk in op een verzekering via hun dealer. Tijdens een inbraak werd de wagen helaas gestolen. De afhandeling van die diefstal bleef maandenlang aanslepen.
“Er was heel wat discussie over de uitbetaling. Dat zijn we niet gewend met onze verzekeringsportefeuille bij Huysman”, zegt Annouk. “De inbrekers namen ook de sleutel van onze oude Landrover mee, maar de wagen zelf bleef staan. Die was wel bij Huysman verzekerd. We lieten het slot vervangen. Huysman betaalde die kosten terug, nog voor we de factuur zelf ontvingen. Sindsdien hebben we beslist: elke toekomstige wagen verzekeren we sowieso bij Huysman.”

Papierwerk

Een minpuntje aan verzekeringen? De papiermolen die er bij komt kijken. “We hadden een berg documenten en ik wist niet hoe ik het overzichtelijk moest houden”, geeft Annouk toe. “Zelfs daar kregen we hulp bij. Isabelle maakte met plezier tijd vrij om ons te helpen alles op punt te stellen. Nu vind ik snel de juiste gegevens terug.”

Annouk geeft toe: “We hebben Huysman vaak nodig voor kleine schadegevallen , maar dat nauwe contact schept een vertrouwensband. Daardoor weten we dat ze bij grote problemen ook voor ons klaar staan.”

Website: www.elckerlijc.be

Deze website maakt gebruik van cookies, voor meer info:Ons privacybeleid