Schadegeval aangeven
Laatste update: 10-06-2020
Er zijn wanneer u ons het meeste nodig hebt. Als makelaar nemen we die rol ter harte. Telefonisch of online: vertel ons van welke schade u het slachtoffer bent en we verdedigen uw belangen voor een maximale tegemoetkoming en snelle compensatie.
Telefonisch
Bel uw vaste schadebeheerder en hij of zij staat u persoonlijk bij voor een vlot dossier met dito afhandeling. Ook voor dringende bijstand staan we graag voor u klaar.
- Tijdens de kantooruren: +32 9 376 14 05
- Dringende bijstand buiten de kantooruren: +32 499 52 47 00
Online
Doe aangifte van uw schadegeval via uw online klantenzone My Huysman. U hebt op elk moment inzicht op de afhandeling van uw dossier. Indien nodig contacteert uw vaste contactpersoon u voor extra informatie.
Mobiele app
Een schadegeval melden kan ook via onze mobiele app. Download de geschikte versie voor uw smartphone of tablet, vul de schadeaangifte in en uw persoonlijke schadebeheerder doet de rest.
Een snelle afhandeling
Geniet van een snelle en persoonlijke opvolging van uw schadegeval. Bezorg uw Huysman-contactpersoon zo snel mogelijk alle beschikbare informatie.
- Vul uw schadeaangifte zo volledig mogelijk in
- Neem en bewaar foto’s of bewijsstukken van de schade
- Bezorg bij lichamelijke schade een kopie van alle medische attesten en rekeningen
- Bezorg een kopie van politievaststellingen of dagvaardingen (indien beschikbaar)